środa, 7 lipca 2010

___________________________________________________________________________________________________________
Lukrecja. Książka autorska o edukacyjnej treści |  Międzynarodowy konkurs: '' Książka dobrze zaprojektowana 
- zacznijmy od dzieci"

2010. W kwietniu, wystawa pokonkursowa w Rondo Sztuki w Katowicach.
Miło było przez miesiąc "wisieć" pośród prac 
młodych ilustratorek mi.n. Agaty i Karoliny - podziwianych
przeze mnie a docenionych już przez wydawców. Ciszę się, że jury składało się z ludzi wydających książki, 
których kolekcję mam na półce. Niespodziankę sprawił mi "Ryms" - mój ulubiony, a jedyny w Polsce kwartalnik 
o książce dziecięcej i ilustrowanej - zamieszczając tu > pod notatką o konkursie ilustrację z Lukrecji.












                                                                          kliknij w miniatury obrazków...